• Pomoc – Najczęściej zadawane pytania (FAQ) i informacje dla klientów

Pomoc – Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

1. Jak mogę złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie, wystarczy dodać produkty do koszyka, przejść do kasy, podać dane do wysyłki i wybrać metodę płatności. Zamówienie zostanie potwierdzone po dokonaniu płatności.

2. Jakie metody płatności są dostępne?

Oferujemy płatności online za pośrednictwem przelewów elektronicznych oraz płatności za pobraniem przy odbiorze.

3. Jak mogę śledzić status mojego zamówienia?

Po wysłaniu zamówienia otrzymasz e-mail z numerem śledzenia paczki, dzięki któremu będziesz mógł śledzić status przesyłki na stronie przewoźnika.

4. Co zrobić, jeśli zamówienie nie dotarło na czas?

Jeśli paczka nie dotarła w wyznaczonym czasie, prosimy o kontakt z nami. Sprawdzimy status przesyłki i pomożemy w rozwiązaniu problemu.

5. Jak mogę zwrócić lub wymienić towar?

Wszystkie szczegóły dotyczące zwrotów i reklamacji znajdziesz w sekcji Zwroty i Reklamacje. Przypominamy, że zwroty można dokonać w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.

6. Jak mogę skontaktować się z obsługą klienta?

Jeśli masz pytania lub potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami poprzez e-mail: info.szopikot@gmail.com Chętnie pomożemy!

Odnośniki do regulaminów: