• 🛍️ Zwroty i Reklamacje – Prosty i Szybki Proces

Zwroty i Reklamacje

Zwroty

Akceptujemy zwroty towarów nieużywanych, w oryginalnym stanie, w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki przez klienta. Nie wymagamy podawania przyczyny zwrotu.

Aby dokonać zwrotu, prosimy o odesłanie towaru na adres:

szopikot.pl (Handlosfera)

Gutkowo 79a

11-041 Olsztyn

+48 89 533 00 22

Uwaga: Nie przyjmujemy przesyłek zwrotnych za pobraniem.

Koszty przesyłki zwrotnej ponosi klient.

Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej, weryfikacji jej stanu oraz zgodności z zamówieniem, zwrócimy Ci pełną kwotę wartości zwracanego towaru na konto, z którego dokonano płatności. Zwrot środków zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas przesyłki.

Reklamacje

W przypadku stwierdzenia wad fabrycznych lub niezgodności towaru z zamówieniem, prosimy o niezwłoczny kontakt drogą e-mailową na adres:

info.szopikot@gmail.com

W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy o podanie następujących informacji:

  • Numer zamówienia
  • Opis wady lub niezgodności towaru
  • Zdjęcia wady lub uszkodzonego towaru
  • Numer testera z naklejki (jeśli dotyczy)

Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar zostanie wymieniony na nowy, wolny od wad, lub - w przypadku braku możliwości wymiany - zwrócimy Ci pełną kwotę wartości reklamowanego towaru.

W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt e-mailowy.

info.szopikot@gmail.com

Jesteśmy do Twojej dyspozycji i chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.

DO POBRANIA

FORMULARZ ZWROTU - TUTAJ

FORMULARZ REKLAMACJI - TUTAJ